Wysłany przez: CoobaCom
« dnia: Grudnia 23, 2008, 11:01:22 am »Z tego co ja słyszałem, to prace na SC2 trwają od ukończenia Warcrafta, czyli jakieś 6 lub 5 lat, a nie 10 jakby się mogło wydawać.
Też myślę, że SC miał lepszy klimat, bo jednostki były bardziej wymyślne jak Reaver czy Arbiter oraz Ghost czy Science Vessel. Z drugiej strony jednak na przykładzie Battle Report można było zobaczyć dobre zastosowanie Hellionów. Jednostki są za bardzo wystylizowane na Warcrafta. Takie bajkowe kolory pasują do scenerii fantasy Warcrafta, ale nie do kategorii fabuły z gry SC czyli science-fiction.
Fajnie też wygląda Charge Zealotów, pokonywanie klifów zmieni oblicze gry, Nydus Worm to ciekawa innowacja.
Też myślę, że SC miał lepszy klimat, bo jednostki były bardziej wymyślne jak Reaver czy Arbiter oraz Ghost czy Science Vessel. Z drugiej strony jednak na przykładzie Battle Report można było zobaczyć dobre zastosowanie Hellionów. Jednostki są za bardzo wystylizowane na Warcrafta. Takie bajkowe kolory pasują do scenerii fantasy Warcrafta, ale nie do kategorii fabuły z gry SC czyli science-fiction.
Fajnie też wygląda Charge Zealotów, pokonywanie klifów zmieni oblicze gry, Nydus Worm to ciekawa innowacja.