StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Marca 29, 2024, 10:29:56 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Modyfikuj wiadomość

Temat:
Ikona wiadomości:

Weryfikacja:
Wpisz litery widoczne na obrazku
Posłuchaj liter / Prośba o inny obrazek

Wpisz litery widoczne na obrazku:
Skrót nazwy naszego serwisu? (duże litery w StarCraftArea):

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć


Podgląd wątku

Wysłany przez: CoobaCom
« dnia: Grudnia 23, 2008, 11:01:22 am »

Z tego co ja słyszałem, to prace na SC2 trwają od ukończenia Warcrafta, czyli jakieś 6 lub 5 lat, a nie 10 jakby się mogło wydawać.

Też myślę, że SC miał lepszy klimat, bo jednostki były bardziej wymyślne jak Reaver czy Arbiter oraz Ghost czy Science Vessel. Z drugiej strony jednak na przykładzie Battle Report można było zobaczyć dobre zastosowanie Hellionów. Jednostki są za bardzo wystylizowane na Warcrafta. Takie bajkowe kolory pasują do scenerii fantasy Warcrafta, ale nie do kategorii fabuły z gry SC czyli science-fiction.

Fajnie też wygląda Charge Zealotów, pokonywanie klifów zmieni oblicze gry, Nydus Worm to ciekawa innowacja.
Wysłany przez: rafikozor
« dnia: Grudnia 21, 2008, 12:58:32 pm »

Po wypuszczeniu gry będzie jeszcze naście łatek w przeciągu lat, które doprowadzą to wszystko do porządku. Ja się nie spodziewam niczego nadzwyczajnego od wersji 1.0.
Wysłany przez: Sprinter
« dnia: Grudnia 21, 2008, 01:10:08 am »

No to zależy. Cieszy mnie fakt że w końcu (po roku) coś się zaczęło dziać. Bo spójrzmy prawdzie w oczy, Blizzard powiedział że robią SC2 od zakończenia prac nad BW i prócz paru artów i zapowiedzi nie dostaliśmy nic. Aż do teraz. Wreszcie widzę jak działa engine gry. Jakie są animacje podstawowych jednostek (peonow + po 3 z każdej rasy [PvT]). Co do samej rozgrywki to jestem trochę zawiedziony. Wiem że jest to wyreżyserowany pokaz dla mass ale ja jestem fanem, który kupi 1 część (wings of liberty) od razu. Więc wymagam więcej niż przeciętniak. Widać od razu że każda ze stron ma scenariusz do rozegrania, no bo nie ma dropów, gra jest rozgrywana bez finezji i polotu, bez zaangażowania z obu stron. Każdy używa po 3 jednostki (nie mówię o sporadycznym marins czy coś tam latającego u tossów sztuk jedna).
Poczekam na kolejny BR. Do tego czasu widzę przeciętną strategie, wyróżniającą się tylko dlatego że my fani wierzymy w nią i wciąż nadzorujemy jej kształt.
Są to moje brednie i za przeczytanie dziękuje.
Wysłany przez: Mateusz
« dnia: Grudnia 21, 2008, 12:56:26 am »

Pewnie już oglądaliście filmik na starcraft2.com, na którym to można obejrzeć mecz PvT w SC2 :P.
Fajnie to wygląda? Bo według mnie bardzo  ;D. Wypowiadajcie się co wam sie w tym podoba, a co nie ;).