StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Marca 28, 2024, 07:35:22 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Modyfikuj wiadomość

Temat:
Ikona wiadomości:

Weryfikacja:
Wpisz litery widoczne na obrazku
Posłuchaj liter / Prośba o inny obrazek

Wpisz litery widoczne na obrazku:
Skrót nazwy naszego serwisu? (duże litery w StarCraftArea):

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć


Podgląd wątku

Wysłany przez: Mateusz
« dnia: Grudnia 11, 2008, 11:08:49 pm »

Ha, ha, ha... A może coś tak na serio? :)
Wysłany przez: rafikozor
« dnia: Grudnia 11, 2008, 05:52:46 pm »

http://www.youtube.com/watch?v=tHM565baUHU Nic innego po polsku nie widziałem...
Wysłany przez: Mateusz
« dnia: Grudnia 11, 2008, 05:48:39 pm »

Wysłany przez: rafikozor
« dnia: Grudnia 10, 2008, 05:43:38 pm »

Przeczytaj całość pod 'Race specific guides' -> 'Protoss' http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=60601. Jeżeli nie czujesz się jeszcze na siłach dodatkowo 'General guides' -> 'Beginner' + 'Advanced'. Jak już przełkniesz to wszystko to będzie można dodatkowo wytłumaczyć i dać parę wskazówek na temat konkretnego buildu.
Wysłany przez: Devourer
« dnia: Grudnia 10, 2008, 04:22:21 pm »

Tych dokładnych schematów to akurat nie znam, ale np. na Zerga to najczęściej się idzie w Zealoty, Dragoony i High Templary ze Stormem. Możesz jeszcze zrobić sporą grupę Corsairów (tak z 8-10) i wybijać jego Overlordy (jeżeli nie ma wystarczajcej ochrony przeciwpowietrznej.
Na zaskoczenie wroga dobry jest Dark rush - robisz kilka Dark Templarów i idziesz na wroga, jeżeli nie ma detektorów to wygrałeś. Najlepszy jest na innego Protossa, bo dość późno pojawiają się observery, wtedy jedyną przeszkodą są Cannony (jeżeli ma ich mało, albo źle rozstawi to rush się uda). Na Zerga też nie jest zły, ale najpierw musisz wybić jego Overlordy Corsairami, oczywiście jeżeli nie ma paru Spore Colony. Na Terrana dośc ciezko stosować, bo poza Turretami zazwyczaj ma już Comsata, poza tym niewidzialnośc nie chroni przed minami, które zastawiaja Vulture.
Jeszcze jedna fajna sztuczka: w początkowej fazie gry gdy wysyłasz Proba zwiadowczego możesz wjechac za jego bazę i zacząc budować Cannony. Oczywiscie tak, żeby przeciwnik tego nie zauważył. Potem stawiasz działka stopniowo coraz bliżej, aż zaczną atakować jego probki czy budynki. Powinieneś już mieć dosc sporo Cannonów na odparcie jego wojsk.

Ja jakimś doświadczonym protossem nie jestem, ale niemniej parę razy wygrałem dzięki tym metodom co opisałem. Niech teraz wypowiedza sie ci bardziej doświadczeni.
Wysłany przez: Euronymous
« dnia: Grudnia 10, 2008, 04:15:07 pm »

Doświadczony toss? Nadaję się?

Trudno streścić wiele buildów - byłoby to mało dokładne i czasochlonne. Jak podasz konkretny MU, mapę, sytuacje etc. to z chęcią coś pomogę.

Też nie wiem, na jakim poziomie grasz. Np. nie będę ci podawał jakichś skomplikowanych buildów, jak powiedzmy dopiero zaczynasz.
Wysłany przez: wrobl
« dnia: Grudnia 10, 2008, 02:42:16 pm »

To skoro już mowa o zergach i terkach, to ja bym poprosił jakiegoś doświadczonego Protossa o przedstawienie jakichś najbardziej uniwersalnych buildów (bo), bo w tym jestem całkowicie ciemny. BTW to szkoda, że niektóre tematy ze starego forum nie zostały przeniesione, albo chociaż, że nie można sobie poczytać tamtego forum, bo było tam bardzoo duużo srategii do poczytania :(