StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Kwietnia 26, 2024, 12:48:39 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Modyfikuj wiadomość

Temat:
Ikona wiadomości:

Weryfikacja:
Wpisz litery widoczne na obrazku
Posłuchaj liter / Prośba o inny obrazek

Wpisz litery widoczne na obrazku:
Skrót nazwy naszego serwisu? (duże litery w StarCraftArea):

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć


Podgląd wątku

Wysłany przez: Devourer
« dnia: Grudnia 05, 2008, 09:07:51 pm »

Wiadpomo, ze lepiej grać z żywym graczem. Ale Iccup na razie nie działa więc gram trochę z kompem.
Wysłany przez: Euronymous
« dnia: Grudnia 05, 2008, 08:55:11 pm »

Po to, żebyś się skoncentrował na grze z żywym oponentem. Grając na kompy nic nie zyskasz, grając na żywego gracza nauczysz się myśleć taktycznie.
Wysłany przez: Devourer
« dnia: Grudnia 05, 2008, 08:50:07 pm »

Jakby inni nie ptrafili to bym sie chyba nie pytał. Nie wiem po co te złośliwe pytanie.
Wysłany przez: Euronymous
« dnia: Grudnia 05, 2008, 08:23:27 pm »

Aha, więc jak ty nie potrafisz, to znaczy, że inni też? :)
Wysłany przez: Devourer
« dnia: Grudnia 05, 2008, 08:21:48 pm »

Cytuj
http://www.yaoyuan.com/index.php

Słówko do Devourer'a : mi się udało wygrać z kompami Zerg vs. 7x random i Terranem vs. 7x random i jeszcze nikt nie uznał tego za jakiś wyczyn (choć szczerze mówiąc nawet nie spodziewałem się niczyjej aprobaty). Wolę wygrać z C rank na Iccup niż z siedmioma kompami :D. Choć jeszcze długa droga do tego. Piszesz, że piechota Terran nie jest taka silna... to właśnie dlatego Terran musi grać agresywnie i wywiera nacisk na Zerga od początku, bo panicznie boi się kombinacji ultraling pod swarmem; Zerg ma jednak trudne zadanie, żeby przetrwać i tego techa mieć...


Kurcze przez 3 godziny próbowałem wygrać z 7 kompami (7 terran) i nic. Nie wiem jak ty to zrobiłeś. Chyba, że jakąś super dużą planszę miałeś. Pare minut jeszcze jest spokój, ale potem atak jest praktycznie non stop. Do pierwszego ataku piechoty czasem tylko udaje sie zrobic 3 Lurki (więcej nie uda sie zdążyć) i ustawić je w miarę wąskim przejściu, ale ich idzie tyle, że nie nadążają z wybijaniem i siłą rzeczy w końcu troche jednostek przejdzie do bazy, co kosztuje sporo dron i duze opóźnienie. Zresztą zanim się postawi expa to też mija troche czasu, i nie zdążę zrobić armii odpowiedniej do ataku. (przy 2-3 kompach można spokojnie dojść do Guardianów i zniszczyć Terrana zanim pojaiw się lotnictwo) W końcu i Lurki padają, gdy pojaiwają sie czołgi i jest praktycznie koniec.
Wysłany przez: Trydium
« dnia: Grudnia 04, 2008, 04:46:47 pm »

Dziękuję, czy istnieje możliwość wywalenie trash-postów żeby zostało tylko to, co dotyczy burrow? W ten sposób temat pozostanie merytoryczny na przyszłość.

Gotrek: jeszcze się nad tym zastanowię.
Wysłany przez: Gotrek
« dnia: Grudnia 04, 2008, 03:23:56 pm »

Temat jest o Burrow, a moja cierpliwość właśnie się wyczerpała (podziękowania do Raina i XeroNa), więc od teraz będę bardziej restrykcyjny.
Wysłany przez: Euronymous
« dnia: Grudnia 04, 2008, 03:19:10 pm »

Kurrr... de. Ten znowu z tymi Guardianami. Tylko Guardiany i Guardiany mu w głowie. :D

Temat nie jest o metodach walki z komputerem, tylko żywym graczem, więc...

SK Terran > Guardiany
Standardowy Terran > Guardiany
Mech > Guardiany

O ile nie grasz Jaedong build oczywiście (w co wątpię).
Wysłany przez: Devourer
« dnia: Grudnia 04, 2008, 03:05:47 pm »

Komp terrański jest dość cienki, zanim nastąpi pierwszy atak piechoty można zdążyć już zrobić kilka lurkerów. Poza tym komp dość późno robi jednostki latające. Zanim zrobi Starport ja już mam Guardiany.
Słabszych Terran na Iccupie też dało się rozwalać Guardianami (jeżeli nie używali Irradiate). Zresztą kampanię w Starcrafcie i Brood Warze to też przechodziłem głównie Guardianami. 
Ogólnie jednak na Battlenecie to cięzko sie gra Guardianami, bo Terran ma te Irradiate, z Protossem jeszcze gorzej bo są te sztormy, a na Zerga się nie opłaca, bo ciagle pompuje coraz większe ilości mutalisków.  ???

W sumie na Iccupie to mi statystycznie najgorzej z Protem szło, jak sprawdziłem w profilu to miałem 11% zwycięstw (z Terranem i Zergiem po około 25%). 7 kompów nie próbowałem, parę miesięcy temu to 2 już był hardcore.
Wysłany przez: rafikozor
« dnia: Grudnia 04, 2008, 02:50:34 pm »

Cytuj
http://www.yaoyuan.com/index.php

imba link, tylko napiszcie, czy wy również widzicie same prostokąty i te nicki Bisu, Stork etc. ? Rozumiem, że mam tylko klikać w te nazwy ściągać i oglądać repki. Coś jeszcze da się zrobić na tejże stronie? Jakieś English version?

Słówko do Devourer'a : mi się udało wygrać z kompami Zerg vs. 7x random i Terranem vs. 7x random i jeszcze nikt nie uznał tego za jakiś wyczyn (choć szczerze mówiąc nawet nie spodziewałem się niczyjej aprobaty). Wolę wygrać z C rank na Iccup niż z siedmioma kompami :D. Choć jeszcze długa droga do tego. Piszesz, że piechota Terran nie jest taka silna... to właśnie dlatego Terran musi grać agresywnie i wywiera nacisk na Zerga od początku, bo panicznie boi się kombinacji ultraling pod swarmem; Zerg ma jednak trudne zadanie, żeby przetrwać i tego techa mieć...

Gotrek: zaczyna mnie poważnie wkurzać twoje niestosowanie dużych liter przed nazwami własnymi czy nickami innych. Jak chcesz, żeby przed twoim nie stosowano to twoja sprawa.

Ta "dewiacja" wzięła się z programowania w C++ oraz z innego forum, gdzie wielkie litery były ledwo rozczytywane. Zapewne zauważyłeś również, że czynię spore postępy w dziedzinie pisowni... Tylko nie rozumiem, po co te rumieńce w moich postach, wystarczy wysłać PW typu "Popraw swoje posty w topicu link".
Wysłany przez: Euronymous
« dnia: Grudnia 04, 2008, 02:27:22 pm »

Dokładnie. Chyba, że gra on tzw. Jaedong build. Przewidywał on hardkorowy muta harras z 2 hatchy z przejściem w bardzo szybkie Guardiany. Ogólnie build ostatnio stał sie bardzo popularny, ale nie zawsze follow-upem są Guardiany (często są to all-in muta+ling albo lury). Guardiany się sprawdzają TYLKO dlatego, że Mutalisk harras bardzo osłabił Terrana. Nie widziałem żadnego innego buildu, gdzie Guardiany jako główna armia są możliwe do zastosowania.
Wysłany przez: Gotrek
« dnia: Grudnia 04, 2008, 02:05:44 pm »

Przeciwnik, który pozwoli ci dojść do Guardianów to marny przeciwnik. Ot co.
Wysłany przez: Devourer
« dnia: Grudnia 04, 2008, 01:44:09 pm »

Raczej standardowym, bo nic dodatkowego nie ściągałem.
Czy ja wiem czy newbie, pare tygodni temu 3 terrańskie kompy zjechałem Lurkerami i Guardianami.
No jeżeli chodzi o grę Terranem to raczej jestem newbie, bo nimi raczej mało gram.
Wysłany przez: HiDie
« dnia: Grudnia 04, 2008, 01:30:27 pm »

Gry vs komp powinno się przemilczeć. Mam nadzieje, że jakieś specjalne skrypty zainstalowałeś do AI, jeżeli grałeś na standardowym (blizzardowskim) AI to tylko ukazuję, że ciągle newbie jesteś.



http://www.gosugamers.net/starcraft/replays.php

http://www.yaoyuan.com/index.php
Wysłany przez: Devourer
« dnia: Grudnia 04, 2008, 01:06:19 pm »

Człowieku, gdzie ja napisałem, że jestem świetny ?
No przy Dark Swarm to cięzko by było z zakopanymi Lurkerami (bo na nie działa tylko Irradiate, abo Yamato gun). Z dużą grupą Ultralisków też by było ciężko, bo nie wiem czy czołgi dałyby radę, a Firebaty nie mają z nimi szans. Wtedy zamiast Irradiate Terran by musiał dostać cos innego.
Fakt, że grając na poziomie D, ze wszystkich ras zdarza się najwięcej nietypowo grających terran (nie używają irradiate, zaczynają iść we np. we Wraithy czy Batki).

W sumie moze jednak ta piechota nie jest aż taka silna.
Jako, ze Iccup nie działa zagrałem z kompem TvsZ. Na 3 gry ani razu mi nie wyszedł rush MM na stimie. W sumie za każdym razem piechota przegrała z Hydraliskami (zawsze wydawało mi sie, że Hydry są prawie bez szans). Dopiero po dodaniu czołgów było już ok i bez problemu rozwaliło sie jego bazę. Potem zagrałem odwrotnie ZvT, zamiast techować jak najszybciej do Lurkerów, zacząłem tworzyć Hydraliski. Jak przyszedł atak piechoty ja miałem już 2 sunki i 12 Hydr. I piechota dosć łatwo padła (tylko, ze komp nie użył Stima), po czym zrobiłem kontratak Hydrami i nie było żadnych problemów z rozwaleniem jego bazy. Z