Na "wiedzenie lepiej" to się mój drogi nie licytuj, bo sam przypadkom w wykonaniu PROFESJONALNYCH GRACZY, które przytaczam, przeciwstawiasz swoje "a, bo Ja, Ja, JA - ja widziałem lepiej, ja wiem lepiej, ja się lepiej znam".
Skoro jesteśmy przy pathfindingu - jedyna poważna wada, z mojego punktu widzenia, to tendencja jednostek do tłoczenia się w jednym miejscu. Tu akurat stare ai było lepsze i paradoksalnie łatwiejsze, bo nie narażało tak bardzo własnych oddziałów na splash damage.
Ty przytaczasz przypadki profesjonalnych graczy? A niby gdzie w becie jest już proliga oO? Coś mi chyba umknęło.
Aha, i rozmawiać z tobą się nie da na ten temat, bo ty wiesz tyle, ile przeczytasz, a ja wiem tyle, ile zagram swojego i obejrzę vodów
Dobra, ostatni raz odpowiem, tym razem pytaniem: Gdzie do ch*** widziałeś pro w SC2?! Aha, i mój poziom w SC2 jest dość wysoki (może nie najwyższy, jak Ci twoi "Pro"), bo spokojnie do diamentu się dostanę.
Dobra, ostatni raz odpowiem, tym razem pytaniem: Gdzie do ch*** widziałeś pro w SC2?!
Xeron, to nie ma wielkiego znaczenia, to była beta, siłowałeś się w lidze tylko z niewielką grupką nie więcej niż 100 losowych osób, spośród beciarzy, platyna platynie tutaj nierówna. Niewielka ilość naprawdę dobrych graczy zapisała się na betę.
Pisze to "mną" bo miał już nic nie pisać w tym temacie <LOL2>
("SC2 premiuje noobów, bo jednostki lepiej schodzą z rampy" - mój osobisty kandydat do najgłupszego tekstu, jaki przeczytałem na forum, a że siedzę również na forum FW, konkurencja jest silna)