StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Maja 08, 2024, 09:14:16 pm

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  StarCraft + Brood War
| |-+  Problemy
| | |-+  Ums dropi force 2. HELP
« poprzedni następny »
Strony: [1] Drukuj
Autor Wątek: Ums dropi force 2. HELP  (Przeczytany 3307 razy)
SirRaspberry
VIP
*
Wiadomości: 354


Krystal fan


« dnia: Sierpnia 09, 2009, 01:50:49 pm »

Robiłem ostatnio umsa, i w pierwszą alfę grałem z kolegą. No i jest mały problem. Po 2-4 minutach gry zostaje wydropiony player z force 2. Bez odliczania, od tak. Nie wiem co to może być bo triggery są bardzo proste. Szczególnie, że znalazłem bardzo podobną mapkę i problem tam nie występuje T_T. Jeżeli ktoś ma pomysł bardzo prosze o posta :P
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 12, 2009, 09:54:52 am wysłana przez SirRaspberry » Zapisane

And that's to say "thank you".
oOldXman
Level 6-1
*
Wiadomości: 211



« Odpowiedz #1 dnia: Sierpnia 09, 2009, 04:17:25 pm »

A graczowi, którego wywali ukazuje się komunikat, coś typu Error, blabla?

Edit. dół: Zapomnij, coś źle przeczytałem i w innym kierunku pytanie zadałem :(, ale skoro problem rozwiązany to jest CaCy :)!
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 10, 2009, 01:10:09 am wysłana przez oOldXman » Zapisane

SirRaspberry
VIP
*
Wiadomości: 354


Krystal fan


« Odpowiedz #2 dnia: Sierpnia 12, 2009, 09:54:02 am »

Myślałem, że rozwiązałem to odejmując troche budynków, których było z 1800. Końcowa ich ilośc to było ok 1400 na limit 1650.
Działało, ale czasami problem dalej występuje. Jest 7 playerów, którzy łącznie mają jakieś 100 jednostek(poza tym z 1400 budynków :P), nie więcej, i mogą budować spore armie.
Zazwyczaj gram w to 3/1 i jest ok, dropi raz na 20 gier. Jednak w fullhouse czyli 5/2 NIE dropi raz na 20 gier ;/. I tutaj nie chodzi chyba o limit jednostek, bo jak do 3 minuty nikogo nie wydropi, to już nic się nie stanie, mimo iż kupione armie są dosyć spore. Podnisiłem limit jednostek na mapie i nic.

Graczom z force1, ukazuje sie komunikat po lewej:

Nick(Force2) has been dropped.


A Graczom z Force 2, pokazuje te komunikaty dla wszystkich innych. Czyli dropi tego z force 2. Żadnych okień z odliczaniem nic. Po prostu poof i drop.

Troche pogmatwałem, ale jako całość jest chyba do zrozumienia. Dobrze, że mogę grać chociaż 3/1 bo i tak jest fajnie :P. Mam nadzieję, że ktoś z was wie o co tu chodzi i umie mi pomóc T_T.
Zapisane

And that's to say "thank you".
oOldXman
Level 6-1
*
Wiadomości: 211



« Odpowiedz #3 dnia: Sierpnia 13, 2009, 04:59:45 am »

Jeżeli mapę robiłeś w SCMDraftcie i użyłeś jako ozdób, takich jak rakiet goliata, albo energia lecąca po wystrzale z działa Yamato (nie pamiętam jak to badziewie się nazywało). W każdym razie to może być powodem Wydropowania. Jak takie coś na mapie masz - usuń to!

Drugą rzeczą mogą być sprzeczne Triggery. Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale kiedy ustalamy jakąś akcje, która jest niewykonalna w grze, a w Triggerach jest możliwość jest ustawienia to potem występują dziwaczne problemy :(.

W SCMDraftcie była taka opcja, Debug czy jakoś tak :D, spróbuj tego.

To trochę jak by ślepy głuchemu tłumaczył xD.
Zapisane

SirRaspberry
VIP
*
Wiadomości: 354


Krystal fan


« Odpowiedz #4 dnia: Sierpnia 13, 2009, 10:28:37 am »

Jeżeli mapę robiłeś w SCMDraftcie i użyłeś jako ozdób, takich jak rakiet goliata, albo energia lecąca po wystrzale z działa Yamato jest możliwość jest ustawienia to potem występują dziwaczne problemy :(.

Na początku używałem StarEdita, ale przez minute, potem reszte w StarForge robiłem, no i takich pierdółek nie mam na mapie:P. Jest tylko bardzo dużo Comsat Stationów :P


PS: Aha, że tak offtopnę, jak zrobić w Starforgu, żeby np w lokacji anywhere pojawił się zakopany zergling dla p1. Prosiłbym o wklejenie tutaj skryptu, bo mi nie idzie. A jak wklejam z Staredita(działający) do StarForge to też nie bardzo :P
Zapisane

And that's to say "thank you".
oOldXman
Level 6-1
*
Wiadomości: 211



« Odpowiedz #5 dnia: Sierpnia 13, 2009, 04:17:22 pm »

; O, używaj SCMDrafta 2. To obecnie najlepszy z najlepszych edytorów map. W nim masz wszystko czego dusza zapragnie :).

Nie mam pojęcia jak zrobić, żeby się Zergling zakopał w StarForgeu, bawiłem się tym chwilę, po czym stwierdziłem ze SCMD2 kozaczy! Mogę Ci najwyżej akcje wypisać :P, jak by to było w StarEditorze.

Jeżeli czegoś nie umiesz zrobić w StarForgeu zrób to w StarEditorze. Przynajmniej ja tak mam, że czasem nie chce mi coś wyjść w SCMD2 to robię to w StarEditorze, czemu? Nie mam pojęcia, ale tak się dzieje :-). Na pewno łatwiej Ci będzie zrobić Triggery właśnie w SE.

Co do tematu: sprawdź czy Triggery nie robią jakiejś niechcianej rzeczy. W SCMDraftcie możesz sobie odhaczyć tika przy każdym Triggerze to sprawi, że nie będzie on działał. Popróbuj w ten sposób. Odhacz te, które mogą być powodem Wydropowania. Takie coś to fajna sprawa, nie musisz usuwać Triggerów :).
Zapisane

SirRaspberry
VIP
*
Wiadomości: 354


Krystal fan


« Odpowiedz #6 dnia: Sierpnia 13, 2009, 09:59:58 pm »

SCMDrafta 2 nie lubie, bardzo niewygodnie mi się w nim triggery pisze. No i już pisałem, że nawet po wklejeniu działającego w StarEdzie triggera w StarForgu nie działa^^.

Z tymi dropami popróbuje z tym odchaczaniem. PLS zadziałaj ;]
Zapisane

And that's to say "thank you".
oOldXman
Level 6-1
*
Wiadomości: 211



« Odpowiedz #7 dnia: Sierpnia 13, 2009, 11:39:44 pm »

W SCMDraftcie 2 masz też klasyczny edytor Triggerów :), taki jak w SE, a nawet lepszy, bo ma te tiki i inne takie :P.

Odhacz wszystkie, wtedy będzie wiadomo czy to wina Triggerów, jeżeli będą odhaczone i dalej tak będzie, znaczy - nie wina Triggerów. A próbowałeś to Debugowanie?
Zapisane

Strony: [1] Drukuj 
« poprzedni następny »