CONDITIONS: - Switch 2' is set.ACTIONS: - Execute AI script 'Send All Units on Strategic Suicide Missions.'
CONDITIONS: - AlwaysACTIONS: - Enable doodad state for Floor Missile Trap for Player 7 at 'Anywhere'.(robiłem tak dla każdego typu działek, więc nie będę tutaj tego wszystkiego wklejał)
CONDITIONS:- Always.ACTIONS:- Execute AI script 'Protoss Campaign Insane' at 'Anywhere'.- Modify resources for Player 3: Set to 10000 Ore and Gas.
Der_SpeeDer, działka na początku nie atakowały jednostek komputera, jestem tego pewny.
"Potrzebnego" triggersa oczywiście dodałem, wygląda on tak:
A ja ci mówię, że to niemożliwe. Działka i inne doodatsy biorące udział w grze są domyślnie neutralnie - drzwi nikomu się nie otwierają same, działka strzelają do każdego, niezależnie od tego, czy to komputer, czy człowiek. Wiem, bo sam kiedyś próbowałem, bez żadnych triggerów, stawiać działka obok jednostek komputera. Kończyło się to zawsze strzelaninami.
Częstokroć powtarzany przez początkujących (w tym i przeze mnie) błąd. Przestań się wreszcie tym "Anywhere" tak bawić, bo ono naprawdę służy tylko do konkretnych sytuacji... Aby komputer działał poprawnie, musisz ustanowić location, obejmujący jego główny budynek oraz okoliczne zasoby. I wtedy przypisać skrypt do tego locationa. I już.
CONDITIONS:- Always.ACTIONS:- Execute AI script 'Expanision Protoss Campaign Insane' at 'loc-1'.- Execute AI script 'Expanision Protoss Campaign Area Town' at 'loc-2'.- Modify resources for Player 3: Set to 10000 Ore and Gas.
Dodałem też jeszcze jedną akcję: 'Execute AI script 'Expansion Protoss Campaign Area Town' at 'loc-2'
Używam złego skryptu czy co? Dlaczego komputer mnie nie atakuje?
I jeszcze jedno, taki mały szczegół. Chcę, żeby gracz 1 miał zawsze kolor czerwony, 2 niebieski itd. Jak wiadomo, po każdym włączeniu misji kolory są wybierane losowo. Chyba wiecie o co chodzi. Da się to jakoś... ustawić?
Nie wiem, co mam Ci powiedzieć... Kocham Cię.
I tak, dla sprostowania sprawy (czy jak to powiedzieć), komputer od początku miał dostępną całą technologię (tylko pancerz był na 2 poziomie), a nawet jeśli nie miał, to ją odkrywał.
Uznałem, że robienie jednej, dużej lokacji to byłby chyba idiotyzm. Komputer wtedy Proby umieszczone przy drugim złożu gazów wysyłałby do minerałów.
BTW. zarejestrowałem się na forum, witam .
Komputer robi jednostki, ale (chyba) tylko wtedy, kiedy się broni. Poza tym nie atakuje Carrierami, te, które utworzyłem, po prostu stoją w jednym miejscu i nic nie robią. Tak ma być?
Ja od siebie dodam - nie używaj StarEdit'a.