StarCraft Area Strona główna Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Maja 15, 2024, 11:39:12 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
+  StarCraft Area Forum
|-+  StarCraft + Brood War
| |-+  Dyskusje ogólne
| | |-+  ICCup dead?
« poprzedni następny »
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 Drukuj
Autor Wątek: ICCup dead?  (Przeczytany 27854 razy)
Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #45 dnia: Grudnia 11, 2008, 10:54:45 am »

Przeciez nie jest podwójny. Poprzedni post z innego dnia jest.
W sumie trochę się uśmiałem, jak repa teraz obejrzałem. Z drugiej strony baza była nieobstawiona (sądziłem, ze odbudował  wieżyczki, które wcześniej zniszczyłem Mutami). Na upartego mozna było dropa zrobic z większą ilością jednostek naziemnych.

Goony na Tanki ? Przecież czołgi je masakrują. Pamiętam, jak grałem na Euronecie, że Terranie na ogół wygrywali z Protossami (prynajmnie w tej fazie gry), a z Dragoonów zostawały tylko kałuże niebieskiej krwi.
Zapisane
sap
Recenzent
*
Wiadomości: 270


« Odpowiedz #46 dnia: Grudnia 11, 2008, 11:06:46 am »

Nieważne z którego dnia, dwa twoje posty nie mają prawa zbyt długo zalegać jeden pod drugim. :P
W sumie po prostu mogłeś go tradycyjnie zniszczyć "ultralingami". Jeśli nie miał zapuszkowanej bazy i piekielnej przewagi liczebnej... generalnie mamuty sprzątają każdego.
Jeśli chodzi o Dragoony w PvT, rzeczywiście mnie też się zawsze wydaje że to bez sensu, bo Dragoony to jest to co się kruszy jak szkło pod ogniem Tanków. Ale jednak... jednak się ich używa i jakoś się w ten sposób wygrywa. Oczywiście Dragoony to nie wszystko, tylko większa część twojej armii - Zealotów oczywiście też miej, na czołgi dobry okazuje się też Psionic Storm. Przyda ci się też Shuttle i Reavery w wiadomym celu, a jeśli masz okazję niech Zealot poświęci się za Aiur spadając na zgrupowanie wrogich jednostek jako przynęta dla armat Siege Tanków. Acha, w późnych fazach gry nie zapomnij, że warto zaangażować Arbitry. Nie myśl, że opisuję tu sytuację, gdzie wróg nie ma Vulturów i Goliathów.
Zapisane
Euronymous
Level 7-3
*
Wiadomości: 454


www.burzum.org


« Odpowiedz #47 dnia: Grudnia 11, 2008, 02:08:57 pm »

oO

W PvT w early game goony są dobre, bo jak zagrasz np. zety, to vultury cię... pokonają. Goony są dobre, jak tanków nie ma jeszcze zbyt dużo (powiedzmy do 5). W mid game TRZEBA zainwestować w zety. Armia ok. 50% zety, 50% goony jest dobra, ale warto to dostosować w zależności do jego buildu. Ogólnie więcej tanków - więcej zetów. Więcej vultów - więcej goonów, ale to w praktyce wygląda nieco inaczej. Przeczytaj mojego posta w temacie Der Speedera (tego najdłuższego posta).
Zapisane
Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #48 dnia: Grudnia 17, 2008, 11:04:11 pm »

Pierwszy raz na Iccupie udało się mi zjechać Zerga Guardianami. Zawsze jak wygrywałem to przez mutalisk rush. Rzadko sie zdarza wogóle, żeby ZvZ trwało dłużej niż 10 minut.
W zasadzie to spiepszyłem początek i powinienem był przegrać, gdyby przeciwnik zaczął pompować duże ilości mutów. Z kolei on zamiast skupic sie na mutach robić dosć sporo dużo Lurów i Hydr, mutami zaatakował dość późno jak ja miałem już swoje. Zrobiłem techa do Greater Spire, dodałem kilka Devków do swoich Mutów, przy ataku rozwaliłem jego flotę, ale o dziwo cały czas miał jej dosć mało, a Hydr było dosc sporo i musiałem się wycofać i siłą rzeczy zrobić swoje Guardy. W międzyczasie nastąpił jego atak Guardów (samych  ;D), więc mimo sporego zaskoczenia nie było duzych problemów z ich pokonaniem. Potem juz tylko wysłałem swoje Guardy na jego bazę i cały czas dosyłałem Mutaliski aż wkońcu padł.
Oczywiście nie był to zbyt wysoki poziom gry, ale przynajmniej było sporo zabawy. 

Wciąż jednak nie udało mi się pokonać Terrana, który używa tego diabelskiego Irradiate. Chociaż staram sie stosować atak naziemny Zerglingów, Lurkerów i Ultralisków pod Dark Swarmem.  Tym jest dość cieżko sforsować terrańską obronę (bunkry, tanki, turrety, piechota) zwłaszcza ,ze trzeba pilnować się przed Vesselami, które moga w każdej chwili i z każdej strony wyskoczyć np. z tyłu i zniszczyć Defilery, zanim zdążę zareagować i puścic na nie Scourge.
Na terrana który ma sporo Tanków to chyba juz lepsze są Lurkery niż Ultraliski, bo sa tańsze, mają praktycznie większą siłę ognia i atakując spod ziemi pod DS są odporne na Tanki. Jedyny minus to to, ze potrzebują chwili na wkopanie się.
 
Zapisane
tropheus
Level 8-5
*
Wiadomości: 819


Poo, it's hot.


« Odpowiedz #49 dnia: Grudnia 18, 2008, 08:04:11 am »

Stary. Rzucaj 2 swarmy: jeden przed armie Terrana, a drugi na nią. Wtedy będziesz miał pewność, że terrek nie zada prawie wogóle obrażeń Twojej armii i jak terrek nie ogarnie ataku to ma gg no re. Tylko wiesz, trzeba Zergiem dobrze macrować. A jak TY się dziwisz, że po 10 minutach gry Zerg ma już 4 Hatchery to przykro mi.
A co do tych Guardianów, to kompletna żenada. Trafiłeś na nooba jeszcze większego niż Ty i podniecasz się wygraną.
Zapisane

rafikozor
Gość
« Odpowiedz #50 dnia: Lutego 07, 2009, 01:59:29 am »
Modyfikuj wiadomość

Cytuj
Not allowed to use:
«Gas walk» to get through blocked entrances or ramps (Incredibly common bug, using a shift click on has near opponent’s blocked entrance to slide through any possible unit or building wall.)
Chodzi o to http://www.youtube.com/watch?v=6Cq5LsBS0Rk&feature=related, czy jest jakiś trick którego nie znam?
Zapisane
Euronymous
Level 7-3
*
Wiadomości: 454


www.burzum.org


« Odpowiedz #51 dnia: Lutego 07, 2009, 11:17:00 am »

Wcale nie chodzi o to. Stackowanie peonów czy używanie minerałów, by przeniknęły nie jest niczym zakazanym.

W tym zakazanym bugu chodzi o to, że używając shift-clicków możesz przeniknąć przez zastawioną rampę nie mając wizji na minerały lub gaz będące na górze tej rampy/przejścia.
Zapisane
rafikozor
Gość
« Odpowiedz #52 dnia: Lutego 07, 2009, 11:53:22 am »
Modyfikuj wiadomość

Zaraz zaraz, sugerujesz, że do pokonania zastawionej rampy można użyć gazowni, a nie można korzystać ze spamowania shift-clicków?
Zapisane
Euronymous
Level 7-3
*
Wiadomości: 454


www.burzum.org


« Odpowiedz #53 dnia: Lutego 07, 2009, 12:30:06 pm »

Tak. :)

Jeśli masz wizję na wrogie minerały, to możesz spokojnie zastosować ten bug - nawet BoxeR go stosował w swoich SCV rushach. Szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie SCV rusha bez wykorzystania tego tricku. Jeśli jednak nie masz wizji na minerały oponenta, to zwyczajnie nie możesz używać shift-clicków, bo to niesprawiedliwe.
Zapisane
rafikozor
Gość
« Odpowiedz #54 dnia: Lutego 18, 2009, 03:58:21 pm »
Modyfikuj wiadomość

Czy tylko mi nie działa iCC?
Zapisane
BadBoy4Life
Level 2-5
*
Wiadomości: 24


« Odpowiedz #55 dnia: Lutego 18, 2009, 04:22:46 pm »

Ja też mam z tym problem, ale myślę że to chwilowa usterka.
Zapisane
rafikozor
Gość
« Odpowiedz #56 dnia: Czerwca 04, 2009, 12:18:27 pm »
Modyfikuj wiadomość

Próbuję wejść na iCC - wybieram bramkę, czekam kilka sekund ale nie otrzymuję screenu z formularzem logowania, tylko wywala mnie z powrotem do menu MultiPlayer. Dodam, że mogłem trochę naspamować Alt+O, kiedy wybrałem bramkę, o ile ma to jakieś znaczenie. Ktoś oprócz mnie ma problem?
Zapisane
Trydium
VIP
*
Wiadomości: 291


Stary ogr


WWW
« Odpowiedz #57 dnia: Czerwca 04, 2009, 12:51:34 pm »

Działa normalnie
Zapisane

rafikozor
Gość
« Odpowiedz #58 dnia: Czerwca 04, 2009, 02:01:09 pm »
Modyfikuj wiadomość

Dzięki za szybką odpowiedź. Czyli mam coś w stylu down'a. Kiedy to minie?
Zapisane
Devourer
Level 7-3
*
Wiadomości: 448



« Odpowiedz #59 dnia: Czerwca 04, 2009, 02:04:33 pm »

Wczoraj też jakoś przez kilka godzin serwer nie działał. A jak tam wam idzie w nowym sezonie  :D ?
Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 Drukuj 
« poprzedni następny »